Rehabilitacja neurologiczna

Rehabilitacj neurologiczna Tarnowskie Góry

Czym jest rehabilitacja neurologiczna?

Wcześnie wdrożona forma rehabilitacji neurologicznej pozwala znacznie skrócić czas powrotu do sprawności, a przede wszystkim doprowadzić do samodzielności osób poszkodowanych.

Często również samo polepszenie stanu pozwala na powrót do życia społecznego oraz możliwości podjęcia pracy zarobkowej i uzyskania niezależności. Pomoc wykwalifikowanego fizjoterapeuty umożliwi przeprowadzenie Pacjenta przez proces chorobowy w sposób uporządkowany oraz usystematyzowany. Co więcej z biegiem czasu rehabilitacja będzie przeprowadzać przez coraz bardziej zaawansowane etapy postępowania terapeutycznego.

Dlaczego tak ważna jest odpowiednia rehabilitacja?

Bez ukierunkowania oraz wskazania odpowiednich dla konkretnego przypadku metod działania, np. ćwiczeń czynnych, biernych, wspomaganych, ćwiczeń metodą PNF, Bobath, sam proces może trwać wiele lat, jak i istnieje ryzyko, że Pacjent nigdy nie odzyska pełnej sprawności. Każdy przypadek jest inny, jednak możliwości jakie daje rehabilitacja neurologiczna, w dłuższej perspektywie czasu jest nieoceniona!

Jeśli masz w rodzinie lub znajomych kogoś, kto potrzebuje pomocy w drodze do zdrowia, zapraszamy serdecznie. Oferujemy kompleksową terapię neurologiczną w domu Pacjenta prowadzone przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę z doświadczeniem oraz licznymi kursami w tym zakresie.

Rehabilitacja neurologiczna pomaga w leczeniu:

• udarów krwotocznych i niedokrwiennych mózgu,
  • porażenia nerwów obwodowych,
  • choroba Parkinsona,
  • choroba Alzheimera,
  • polineuropatie,
  • SM,
  • SLA.

Zobacz jak wygląda pierwsza wizyta

Zabieg rehabilitacyjny